Субота, 20.01.2018, 06:36
Вітаю Вас, Гість
Головна » 2017 » Листопад » 8 » педрада на тему "Моделювання індивідуальної  траєкторії як умови розвитку можливостей учасників навчально-виховного процесу в школі"
07:21
педрада на тему "Моделювання індивідуальної  траєкторії як умови розвитку можливостей учасників навчально-виховного процесу в школі"

  Методична скарбниця 

       У перший день осінніх канікул  у школі пройшла педрада на актуальну тему «Моделювання індивідуальної  траєкторії як умови розвитку можливостей учасників навчально-виховного процесу в школі». Мета педради: переведення навчально-виховного процесу на якісно вищий рівень – формування акмеологічного середовища, в якому відбувається цілісний розвиток кожного суб’єкту.

  

                      З індивідуальним освітнім маршрутом як специфічною інновацією в системі підвищення кваліфікації своїх колег познайомила Марина Олегівна Щетиніна, вчитель географії вищої категорії, старший учитель. Учителі отримали корисну інформацію щодо алгоритму розробки індивідуального освітнього маршруту та мали можливість попрацювати в групах над створенням ІОМ.                

                      Своїм досвідом щодо формування індивідуальної освітньої траєкторії як умови розвитку можливостей учнів з різними навчальними можливостями  поділилися вчителі школи: Сидорина Юлія Володимирівна і Голдирєва Вікторія Валеріївна. Класний керівник 7-А класу Ольховик Ірина Сергіївна розповіла, як їй вдалося  створити модель життєвої траєкторії розвитку класного колективу учнів.

        Різноманітність педраді надали тренінгові вправи з учителями, які проводила соціальний педагог Корнієнко Н. В. 

                Тематика педради видалася дуже корисною, адже підштовхнула вчителів переосмислити свої підходи та методи роботи і вибудовувати свою діяльність на нових принципах та засадах.

 

 

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 46 | Додав: namishustina0668 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: