Неділя, 22.10.2017, 10:48
Вітаю Вас, Гість

Склад Ради школи 2016/2017 н.р.

                            Груба С.М.                         Гапоненко О.В.           Поліщук А. (11 кл.)

Боглаєва М.Б.                    Васюкова В.О.            Чепурна В. (10 кл.)

Мишустіна Н.В.               Козіна С.О.                   Чинчик А. (11 кл.)

Корнієнко Н.В.                Мошник О.О.                 Пасічний А. (10 кл.)

Мирошниченко С.С.       Клименко В.М.               Рябченко X. (9а кл.)

Ольховик І. С.                 Федюшкіна І.І.               Гаркуша М. (9а кл.)

 

 

 

План роботи ради школи

на 2016-2017 н.р.

Заходи

 

Дата

Відповідальні

                           Засідання ради школи № 1                  Вересень

  1. Затвердження річного плану школи на 2016/2017 н.р.

 

Стрєлкова І.А.

  1. Погодження розкладу занять на 2016/2017 н. р.

 

Вовк Л.В.

  1. Аналіз роботи ради шкли за 2015-2016 н.р.

 

 

Груба С.М.

  1. Затвердження Правил внутрішнього розпорядку

 

 

Вовк Л.В.

  1. Затвердження режиму роботи школи

 

Вовк Л.В.

  1. Організація харчування дітей 1-4 класів та дітей пільгової категорії

 

 

Стрєлкова І.А.

  1. Аналіз позашкільної зайнятості учнів, особливо учнів з сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах

 

 

Мишустіна Н.В.

  1. Про підготовку школи до роботи в осінньо-зимовий період

 

 

Стрєлкова І.А.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Заходи

 

Дата

Відповідальні

                         Засідання ради школи № 2         Листопад

  1. Звіт про виконану роботу

 

Груба С.М.

  1. Про правила проведення ЗНО

 

Вовк Л.В.

  1. Перевірка теплового режиму та санітарно-гігієнічні умови школи

 

Стрєлкова І.А.

  1. Про виконання заходів щодо забезпечення здобуття загальної середньої освіти безпритульними та бездоглядними дітьми, дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування.

 

 

Корнієнко Н.В.

  1. Про організацію декади правових знань та здорового способу життя

 

Мишустіна Н.В.

  1. Про положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні» та затвердження претендентів на одержання Золотої медалі «За високі досягнення у навчанні»

 

 

Вовк Л.В.

  1.  Про необхідність придбання господарських товарів.

          Про необхідність ремонту приміщень

          майстерень та зміцнення матеріально-

          технічної бази школи

 

 

 

 

 

 

Кириченко Т.М.

Заходи

 

Дата

Відповідальні

                             Засідання ради школи № 3              Грудень

  1. Звіт про виконану роботу

 

Груба С.М.

  1. Про підготовку до Нового року

 

Мишустіна Н.В.

  1. Діяльність педколективу щодо запобігання проявам насильства серед усіх учасників навчально-виховного процесу

 

 

Корнієнко Н.В.

  1. Про діяльність педколективу щодо запобігання бездоглядності, правопорушень та пропаганди здорового способу життя серед учнівської молоді: аналіз виконання шкільної комплексної  програми превентивного виховання «твоє життя – твій вибір»

 

 

Мишустіна Н.В.

  1. Про правила проведення ЗНО

 

Вовк Л.В.

  1. Про необхідність підготовки до ремонту школи

 

 

Кириченко Т.М.

Заходи

Дата

Відповідальні

            Засідання ради школи № 6                 Червень

  1. Звіт про виконану роботу

 

Хіль І.І.

  1. Погодження робочого навчального плану на 2017-2018 н.р.

 

Стрєлкова І.А.

  1. Про звіт директора ЗОШ № 6 перед громадськістю

 

Стрєлкова І.А.

  1. Про випускний вечір учнів 11 класу

 

Мишустіна Н.В.

  1. Про збереження життя та здоров’я учнів під час літніх канікул

 

Вовк Л.В.

  1. Діяльність педколективу щодо забезпечення соціально-педагогічного захисту неповнолітніх

 

 

Корнієнко Н.В.

  1. Про придбання матеріалів для літнього ремонту школи

 

 

Кириченко Т.М.

  1. Погодження структури 2017/2018 н.р

 

Вовк Л.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Протокол № 1

Засідання ради школи

                                                                                       Від 05 жовтня 2016 р.

Присутні – 17 чол.

Черга денна

 

  1. Затвердження річного плану роботи школи на 2016/2017 н.р.
  2. Погодження розкладу занять на 2016/2017 н.р.
  3. Аналіз роботи ради  школи за 2015-2016 н.р.
  4. Затвердження Правил внутрішкільного розпорядку
  5. Затвердження режиму роботи школи
  6. Організація харчування дітей 1-4 класів та дітей пільгової категорії.
  7. Аналіз позашкільної зайнятості учнів, особливо учнів з сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах
  8. Про підготовку школи до роботи в осінньо-зимовий період

 

По першому  питанню слухали директора школи Стрєлкову І.А.

Ірина Анатоліївна ознайомила членів ради школи з основними напрямками роботи, цілями і задачами які потребують вирішення у 2016-2017 н.р.  план роботи школи містить перспективи розвитку, аналіз роботи у минулому році, план зміцнення матеріально-технічної бази, організація управлінської діяльності, робота з педкадрами, управління навчально-виховним процесом, методична робота, графік внутрішкільного контролю та заходи щодо поліпшення безпеки життєдіяльності учасників навчально-виховного процесу.

Ухвалили:  затвердити річний план роботи школи на 2016-2017 н.р.

По другому питанню слухали ЗД з НВР Вовк Л.В. Людмила Володимирівна ознайомила присутніх з розкладом навчальних занять на І семестр 2016-2017 н.р. Завуч відзначила, що розклад складено з урахуванням санітарно-гігієнічних умов та згідно робочого навчального плану на 2016-2017 н.р. Школа працює в одну зміну, навчальні заняття організовано за урочною системою з 8.00 до 15.30.  Тривалість уроків становить у 1-х  класах – 35 хв., у 2-4 класах –

40 хв, у 5-11-х класах – 45 хв. У розкладі занять заплановано проведення двох великих перерв тривалістю – 20 хв.

Ухвалили:  затвердити розклад  занять на 2016-2017 н.р.

По третьому питанню слухали Грубу С.М., голову ради школи. Протягом 2015-2016 н.р. пройшло 5 засідань ради школи, на яких розглядалися наступні питання:

  • Затвердження Правил внутрішнього розпорядку;
  • Затвердження режиму роботи школи;
  • Організація харчування учнів;
  • Організація декади правових знань та здорового способу життя;
  • Капітальний ремонт туалетної кімнати для дівчат на І поверсі;
  • Правила проведення ЗНО;
  • Перевірка теплового режиму та санітарно-гігієнічні умови школи;
  • Виконання заходів щодо забезпечення здобуття загальної середньої освіти тощо.

Ухвалили: роботу ради школи за 2015-2016 н.р. вважати задовільною

По четвертому  питанню слухали ЗД з НР Вовк Л.В. про затвердження Правил внутрішнкільного  розпорядку

Ухвалили: затвердження Правила внутрішнього розпорядку; довести до відома батьків, учнів інформацію про Правила внутрішкільного розпорядку

По п’ятому питанню слухали ЗД з НВР Вовк Л.В. про режим роботи школи: школа працює в одну зміну; всі класи в школі; початок занять 08.00, маленькі перерви по 10 хв., великі – по 20 хв.

Ухвалили: затвердити режим роботи школи; інформацію щодо режиму роботи школи довести до відома батьків та учнів.

По шостому питанню слухали соціального педагога Корнієнко Н.В. Неля Володимирівна дала інформацію про харчування дітей 1-4 класів та дітей пільгової категорії.

Ухвалили: класним керівникам разом з членами батьківського комітету провести роботу з батьками, діти яких потребують безкоштовне харчування; затвердити список учнів, які безкоштовно отримують гаряче харчування:

Організувати безкоштовне харчування з 02.09.2016 року:

  1. Кислова Карина - 4Б клас, позбавлена батьківського піклування;

2)  Овчарик Данило – 4А, позбавлений батьківського піклування;

3)  Губін Дмитро – 9Б, позбавлений батьківського піклування;

4)  Потапова Милана - 5Б клас, позбавлена батьківського піклування;

5)  Рубаха Софія - 7А клас, позбавлена батьківського піклування;

6)  Радіонова Карина – 6Б, позбавлена батьківського піклування.

Організувати безкоштовне харчування з 07.09.2016 року:

Учню 2-А класу ЗОШ № 6 Абросімова Дениса Віталійовича – малозабезпечена сімя.

Підстава: довідка управління соціального захисту населення Мелітопольської міської ради Запорізької області № 16-11/1492-16 від 06.09.2016.

По сьомому питанню слухали педагога-організатора Мишустіну Н.В. про аналіз позашкільної зайнятості учнів, особливо учнів з сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

Ухвалили: провести додаткову роботу щодо змістовного залучення позашкільної зайнятості учнів, особливо сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах.

По  восьмому питанню слухали директора школи Стрєлкову І.А. про підготовку школи до роботи в осінньо-зимовий період.

Ухвалили: до 10 жовтня утеплити кабінети та коридори школи; щоденно моніторити тепловий режим у приміщеннях школи, своєчасно інформувати адміністрацію; провести бесіди з учнями, як треба одягатися, щоб не захворіти.

Голова ради школи                                                 ____________ Груба С.М.

Секретар ради школи                                             ____________ Боглаєва М.Б.

 

Протокол № 2

Засідання ради школи

                                                                                       від 03 листопада  2016 р.

Присутні – 15 чол.

Черга денна

  1. Звіт про виконану роботу
  2. Про правила проведення ЗНО
  3. Перевірка теплового режиму та санітарно-гігієнічні умови школи
  4. Про виконання заходів щодо забезпечення здобуття загальної середньої освіти безпритульними та бездоглядними дітьми, дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування
  5. Про організацію декади правових знань та здорового способу життя
  6. Про положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні та срібну медаль «За досягнення у навчанні та затвердження претендентів на одержання Золотої медалі «За високі досягнення у навчанні»
  7. Про необхідність придбання господарчих товарів

 

По – першому питанню слухали Грубу С.М, яка зробила звіт про виконану роботу: всі поставлені завдання виконані.

Ухвалили: роботу першого засідання ради школи вважати задовільною

По – другому питанню слухали Вовк Л.В. Людмила Володимирівна познайомила з правилами проведення ЗНО; звернула увагу на те, що в цьому році випускникам можна обирати навчальний предмет для ЗНО: історію України або математику. Українська мова – обов’язковий предмет ЗНО

Ухвалили: довести інформацію про правила проведення ЗНО – 2017 р. до учнів 11-х класів та їх батьків

По – третьому питанню слухали директора школи Стрєлкову І.А. про перевірку теплового режиму та санітарно-гігієнічні умови школи

Ухвалили: щоденно контролювати температуру в класах, надавати інформацію черговому адміністратору; надати інформацію Кириченко Т.М. щодо графіку проведення генерального  прибирання  у класах  з метою проведення кварцування кабінетів

По – четвертому питанню слухали соціального педагога Корнієнко Н.В. про виконання заходів щодо забезпечення здобуття загальної середньої освіти безпритульними та бездоглядними дітьми, дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування. У школі вжитті наступні заходи: складено банк даних дітей, які схильні до бродяжництва; дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування; сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах; обстежено умови житлово-побутові вищезазначеної категорії та складені відповідні акти; розроблений план спільних дій з КМСД щодо профілактики правопорушень, бездоглядності та безпритульності, закріплено вчителів-наставників за учнями, яких поставлено на ВШО; проведено роботу щодо з’ясування місця подальшого навчання та працевлаштування випускників 9, 11 класів; виявлено дітей, які систематично пропускають уроки, та проведено профілактичну роботу з ними та їх батьками тощо.

Ухвалили: продовжувати спільну роботу з КМСД, ССД та іншими громадськими організаціями. Постійно тримати під контролем питання щодо забезпечення  здобуття загальної середньої освіти вищезазначеними категоріями; проводити індивідуальну роз’яснювальну роботу з батьками щодо відповідальності у випадку порушення Закону України «Про освіту»

По – п’ятому питанню слухали педагога-організатора Мишустіну  Н.В. про організацію декади правових знань та здорового способу життя.

Ухвалили: у кожному класі провести класні години, диспути, круглі столи тощо, враховуючі вікові особливості учнів, згідно з планом роботи на 2016-2017 н.р.

По – шостому питанню слухали Вовк Л.В. про положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні» та затвердження претендентів на одержання Золотої медалі «За досягнення у навчанні»

Виступила: класний керівник Боглаєва М.Б. яка запропонувала членам ради школи кандидатури претендентів на Золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» учня 10 кл. Гапоненка Максима.

Ухвалили: затвердити кандидатури претендентів на Золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» учня 10 кл. Гапоненка Максима

По – сьомому питанню слухали Боглаєву М.Б. про необхідні закупки канцтоварів для канцелярії школи, завгоспа школи Кириченко Т.М. про необхідність придбання господарчих товарів та будівельних матеріалів для ремонту майстерень

Ухвалили: виділити кошти із спец рахунку ЗОШ № 6 для придбання канцелярських товарів на суму 1000 грн., виділити кошти із позабюджетного рахунку для придбання будівельних матеріалів на суму 1000 грн.       

                       Голова ради школи                                      _______Груба С.М.

                       Секретар ради школи                                 ________ Боглаєва М.Б.                              

 

Протокол №3

Засідання Ради школи

по Мелітопольській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №6

від 10.01.2017 р.

Присутні – 18 чол.

Черга денна

 

1.Звіт про виконану роботу

         Доповідач: Голова Ради школи Груба С.М.

2.Про проведення новорічних свят

Доповідач: педагог-організатор Мишустіна Н.В.

3.Діяльність педколективу щодо запобігання проявам насильства

Доповідач: соціальний педагог Корнієнко Н.В.

4. Про Правила проведення ЗНО

Доповідач: ЗД з НВР  Вовк Л.В.

5.Про необхідність підготовки до ремонту школи

Доповідач: Завгосп Кириченко Т.М.

6.Про необхідність оформлення підписки

Доповідач: бібліотекар Гончаренко В.М.

По першому питанню СЛУХАЛИ: Голову Ради школи Грубу С.М.

Світлана Миколаївна відзначила, що в І півріччі в навчальному році школа працювала організовано, злагоджено, з виконанням річного плану роботи, режиму роботи, правилам внутрішнього розпорядку. Соціально-психологічна служба школи систематично забезпечує супровід дітей різних категорій, які потребують особливої уваги. Рішенням Ради школи було виділено гроші на закупку вітамінних продуктів для дітей-інвалідів, постійно контролюються діти, що стоять на внутрішкільному обліку, також діти, позбавлені батьківського піклування. Адміністрація школи, медична служба разом з представниками ради ш8коли контролюють організацію харчування дітей 1-4 класів: якість, кількість, санітарний режим на кухні. Господарча служба школи з представниками ради школи контролюють забезпечення теплового режиму та санітарно-гігієнічних умов. В школі чисто і тепло.

УХВАЛИЛИ: продовжити спільну роботу колективу школи з радою школи щодо оптимальної організації навчального процесу та багатого культурного дозвілля учнів.

З другого питання СЛУХАЛИ Мишустіну Н.В., педагога-організатора школи. Наталя Володимирівна наголосила, що у зв’язку із карантином по вірусним інфекціям порушено графік проведення шкільних новорічних свят та запропонувала провести новорічні свята для школярів 12, 13 січня 2017 року. Є бажання у дітей, класні колективи готували святкові програми. До свята оформлено актову залу.

   УХВАЛИЛИ: провести новорічні свята для учнів 8-11 класів 12 січня 2017 року з 15.00 до 17.00 в актовій залі школи. Новорічні розважальні програми для учнів школи І-ІІ ступеню провести 12, 13 січня 2017 с 12.00.

З третього питання СЛУХАЛИ: соціального педагога Корнієнко Н.В. щодо запобігання проявам насильства серед усіх учасників навчально-виховного процесу.

Неля Володимирівна відзначила, що педагогічним колективом разом з активним батьками ведеться цілеспрямована робота щодо моніторингу психологічного стану учнів школи, вивчення психологічного клімату у проблемних сімях та забезпечення недопущення насильства в сімї та під час навчально-виховного процесу.

   УХВАЛИЛИ:  продовжити роботу щодо вивчення морально-психологічного стану в класних колективах, проведення роботи з недопущення будь-яких видів насильства.

З четвертого питання виступила ЗД з НВР Вовк Л.В.

Людмила Володимирівна ознайомила присутніх з правилами проведення ЗНО у 2017 році. Всі учні 11 класу ознайомлені з цими правилами, їм запропоновано зареєструватися на проходження пробного ЗНО – 2017.

УХВАЛИЛИ: сприяти учням 11-го класу, їхнім батькам у підготовці у ЗНО.

З п’ятого питання СЛУХАЛИ: завгоспа школи Кириченко Т.М.

Тетяна Миколаївна розповіла про необхідність купівлі фарби різного кольору для ремонту школи під час літніх канікул.

УХВАЛИЛИ: виділити кошти зі спец. рахунку (1163,89 грн.) та позабюджетного рахунку (5003,87 грн.) для придбання фарби для ремонту школи.

З шостого питання СЛУХАЛИ: бібліотекаря школи Гончаренко В.М.

Вікторія Миколаївна розповіла про необхідність оформлення підписки Мелітопольської газети «Главная» для бібліотеки школи з 01 лютого 2017 по 31 груденя 2017 року.

УХВАЛИЛИ: виділити кошти із спеціального рахунку школи для оформлення підписки на суму 235.55 грн.

Голова ради школи                                   Груба С.М.

Секретар ради школи                               Боглаєва М.Б.

 

 

Протокол №1

загальношкільних батьківських зборів ЗОШ № 6 м. Мелітополя

від 22.09.2016 р.

Присутні: батьки учнів 1-11 класів – 223 чол.

Класні керівники 1-11 класів – 18

Адміністрація школи – 5

Черга денна

 

I. Модернізація початкової освіти

Доповідач ЗД з НВР Ісаєва Т.О.

II.      Організація ефективного навчального процесу як запорука успішної підготовки до ДПА, ЗНО

Доповідач ЗД  з НВР Вовк Л.В.

ІІІ. Співпраця сімї  і школи у превентивному вихованні

Доповідач педагог-організатор Мишустіна Н.В.

ІУ. Виховання в сімї: заперечення жорстокості та насилля

Доповідач Корнієнко Н.В., соціальний педагог

У. Консолідація зусиль школи і сімї для виховання культурної освідченої дитини

Доповідач Директор Стрєлкова І.А.

УІ. Доброчинна допомога школі: необхідність та процедура надання її згідно Закону.

Відповідач: Груба С.М., голова Ради школи.

З першого питання слухали ЗД з НВР Ісаєву Т.О.

Тетяна Олексіївна наголосила на нововведеннях у реформуванні навчальних програм, методичних підходів та педагогічних вимог до навчального процесу у школі І ступені.

З другого питання слухали ЗД з НВР Вовк Л.В.

  Людмила Володимирівна ознайомила батьків із списком факультативів, додаткових курсів за вибором, які дають змогу учням підготуватися до ДПА, ЗНО.

Людмила Володимирівна проінформувала батьківську громадськість про строки проведення ДПА та ЗНО у 2016/2017 н.р.

З третього питання виступала Мишустіна  Наталя Володимирівна відзначила необхідність співпраці педагогічного колективу та батьків з попередження асоціальної поведінки учнів, суворого дотримання розпорядку роботи школи, правил для учнів та морально-етичних норм у стосунках учасників навчально-виховного процесу.

З четвертого питання Корнієнко Н.В. Соціальний педагог звернула увагу на проблеми насильства в сімї, на причини прояву насильства. Неля Володимирівна ознайомила батьків з основними правовими документами, які захищають дитину від жорстокої поведінки зокрема інформувала про основні положення Конвенції ООН «Про права дитини». Соціальний педагог дала рекомендації батькам як правильно будувати партнерські стосунки з дітьми та запропонувала батькам звертатися до шкільної соціальної педагогічної служби з морально-етичних проблем, які їх хвилюють.

З п’ятого питання виступала директор школи Стрєлкова Ірина Анатоліївна.

Ірина Анатоліївна наголосила: головне у навчанні і вихованні це взаємодовіра, взаємоповага, партнерські стосунки між всіма учасниками навчально-виховного процесу. Високі вимоги суспільства до випускника школи зумовлюють необхідність кропіткої постійної співпраці учителів, батьків, учнів.

Обов’язок батьків створити домашні умови для розвитку дитини, розвиваюче домашнє середовище, а також забезпечити контроль за режимом дня дитини, виконанням домашніх завдань, підготовкою до навчання.

Директор зупинилась на питання організації харчування дитини, в тому числі і в навчальному закладі. Згідно рекомендацій дієтологів дитина повинна обов’язково отримувати гарячий сніданок вдома, в школі  учні школи І ступеня отримують ІІ  гарячий сніданок за рахунок міського бюджету на суму 10 грн. на день. Учні школи ІІ-ІІІ ступеню в школі користуються буфетною продукцією, багато дітей купують продукти харчування в магазині, що розташований біля школи. Адміністрація школи та медична сестра щоденно слідкують за якістю харчування у шкільній їдальні. Проте не мають змоги контролювати всі інші продукти, що вживають діти. Директор закликала батьків ретельно підходити до вибору продуктів харчування та вчити дітей правильно їх обирати.

Директор наголосила на необхідності для батьків дотримуватися Правил відвідування ЗОШ № 6, погодженими батьківськими зборами від 19.01.2007 року, протокол № 3 і затвердженими наказом директора ЗОШ № 6 від 25.09.2006 р. № 195/1.

Ірина Анатоліївна ознайомила батьків з планом заходів щодо запобігання, реагування і припинення терористичних актів та мінімізації їх наслідків ЗОШ № 6 м.Мелітополя на 2016 рік.

Директор звернулася до батьків з вимогою контролювати вільний час своїх дітей, особливо в вечірні години. Педагоги школи зустрічають дітей пізно ввечері в місті без супроводу батьків, а також влітку сторожа школи бачать дітей на території школи у вечірні години. Ірина Анатоліївна нагадала про відповідальність батьків а життя, здоров’я та вчинки їхніх неповнолітніх дітей.

Ірина Анатоліївна нагадала батькам наказ МОНУ про заборону в навчальних закладах користування дітьми мобільними телефонами. Директор звернулася до батьків з проханням не направляти дітей до школи з коштовними речами. Адміністрація школи, вчителі не мають змоги забезпечити їх збереженість.

З шостого питання виступила голова Ради школи Груба С.М. подякувала за матеріально-технічну підтримку школи. Завдяки батьківським пожертвам оновилася матеріально-технічна база кабінетів, зроблено поточний ремонт всіх приміщень, забезпечено всім необхідним навчальний процес. У 2015/2016 н.р. школа приймала матеріальну допомогу від батьківських комітетів класів. Господарська служба школи  оприбуткувати матеріальні цінності згідно з порядком та відповідними відомчими інструкціями.

Світлана Миколаївна повідомила присутніх про пропозиції представників спортивних секцій, позашкільних гуртків, культурно-просвітницьких установ щодо проведення спортивних, культурно-розважальних, оздоровчих заходів на базі ЗОШ № 6 та з виходом зі школи учнів на екскурсії, до театру, на заняття спортивних секцій.

 

УХВАЛИЛИ:

  1. Інформацію адміністрації школи прийняти до відома.
  2. Надавати матеріальну допомогу школі шляхом внесення благодійних внесків на позабюджетний рахунок міськуо для ЗОШ № 6, вказуючи цільове призначення платежу.
  3. Порушити клопотання перед управлінням освіти м.Мелітополя про надання дозволу для відвідування учнями школи культурно-розважальних заходів, оздоровчих заходів з використанням кисневих коктейлів, проведення у школі культурно-розважальних заходів та спортивних змагань.

 

Голова зборів  ________________Сивун О.С. 

Секретар зборів _______________Іваницька О.В.

 

Звіт використаних коштів за 2016-2017 роки

Бюджетний запит на 2018 рік